Plné regály

Plné regály a vykupené zboží signalizují dostatek, průběžné doplňování a možnost výběru. Proto jsou pro zákazníky atraktivní. Střídmější vyrovnání zboží vede k dojmu, že tu již zbývají poslední kusy, které již nikdo nechtěl. 

Skutečnost ale může být opačná proti dojmu. V plných regálech se mnohem hůře doplňuje zboží podle datumů, v kupách se mnohem spíše zboží poškodí či seschne. V důsledku vše platí zákazník. 

Ideální je, když naplnění regálů odpovídá reálnému prodeji, veškeré zboží je ale dostupné. Netrvanlivé potraviny také nemusejí být prodávány na velké ploše, ale mohou být průběžně doplňované a čerstvější.

Hromady mrkve v prodejně. Po několika hodinách se jednotlivé kusy začínají sesychat a zákazníci si vyberou ty čerstvě doplněné.